
God morgon Karin, hur mår du?
Trygghetssamtalet, vår vänliga digitala tjänst, är utvecklad för att skapa trygghet. Framförallt för dig men även för dina anhöriga.
-
Du blir uppringd varje dag för att höra hur du mår och om allt står rätt till.
-
Svarar du inte eller om något verkar fel meddelas dina anhöriga eller vårdpersonal.
-
Du bestämmer själv när du ska bli uppringd, vilka frågor som ska ställas och vem som ska meddelas vid behov.
Prova i 14 dagar
-
Fyll i formuläret och klicka på "Jag vill konstadsfritt prova 14 dagar"
-
Vi kontaktar dig för att anpassa tjänsten efter dina behov
-
Efter 14 dagars prova-på-perioden kan du fortsätta för 79 kr/mån om du aktivt väljer att förlänga
Hur låter ett samtal?
Vill du prova ett samtal nu direkt för att höra hur det låter? Fyll i ditt namn och telefonnummer och klicka på ”Ring nu” för att bli uppringd av vår digitala assistent Lena – precis som i ett vanligt telefonsamtal. Hon kommer att fråga hur du mår och vad du har för planer för dagen.
Så här beställer och använder du Trygghetssamtalet, vår AI-assistent.
-
Fyll i dina uppgifter
Ange ditt namn, telefonnummer dit AI-assistenten ringer, e-postadress och postadress. -
Aktivera Trygghetssamtalet gratis i 14 dagar
När du har skickat in din beställning aktiveras Trygghetssamtalet kostnadsfritt i 14 dagar. Under denna period kan du prova tjänsten utan bindning, d.v.s. abonnemanget startar inte automatiskt. -
Ställ in tjänsten med vår AI-assistent Lena
Det angivna telefonnumret kommer att ringas upp som ett vanligt telefonsamtal, och vår AI-assistent Lena kommer intervjua dig för att anpassa tjänsten efter dina behov:-
Vilken tid på morgonen vill du bli uppringd?
-
Om du inte svarar, hur lång tid ska Lena vänta innan hon provar igen?
-
Har du speciella intressen som Lena kan prata med dig om?
-
Vilken/vilka anhöriga ska kontaktas om Lena förstår att du behöver hjälp?
-
-
Aktivera med Swish
När du betalar med Swish efter den kostnadsfria perioden startar abonnemanget (instruktion skickas per SMS och e-post). -
Avsluta när du vill
Du kan när som helst säga upp ditt abonnemang genom att sluta betala för kommande period.
O
Inställningar
Du kan när som helst ändra inställningar genom att berätta detta för Lena vid det dagliga telefonsamtalet, eller via inloggning på vår hemsida.