top of page

God morgon Karin, hur mår du?

Trygghetssamtalet, vår vänliga digitala tjänst, är utvecklad för att skapa trygghet. Framförallt för dig men även för dina anhöriga.

  • Du blir uppringd varje dag för att höra hur du mår och om allt står rätt till.

  • Svarar du inte eller om något verkar fel meddelas dina anhöriga eller vårdpersonal.

  • Du bestämmer själv när du ska bli uppringd, vilka frågor som ska ställas och vem som ska meddelas vid behov.

Prova i 14 dagar
  1. Fyll i formuläret och klicka på "Jag vill konstadsfritt prova 14 dagar"

  2. Vi kontaktar dig för att anpassa tjänsten efter dina behov

  3. Efter 14 dagars prova-på-perioden kan du fortsätta för 79 kr/mån om du aktivt väljer att förlänga

Tid att bli uppringd *
Tid
TimmarMinuter
Hur låter ett samtal?

Vill du prova ett samtal nu direkt för att höra hur det låter? Fyll i ditt namn och telefonnummer och klicka på ”Ring nu” för att bli uppringd av vår digitala assistent Lena – precis som i ett vanligt telefonsamtal. Hon kommer att fråga hur du mår och vad du har för planer för dagen.

Så här beställer och använder du Trygghetssamtalet, vår AI-assistent.
  1. Fyll i dina uppgifter
    Ange ditt namn, telefonnummer dit AI-assistenten ringer, e-postadress och postadress.

  2. Aktivera Trygghetssamtalet gratis i 14 dagar
    När du har skickat in din beställning aktiveras Trygghetssamtalet kostnadsfritt i 14 dagar. Under denna period kan du prova tjänsten utan bindning, d.v.s. abonnemanget startar inte automatiskt.

  3. Ställ in tjänsten med vår AI-assistent Lena
    Det angivna telefonnumret kommer att ringas upp som ett vanligt telefonsamtal, och vår AI-assistent Lena kommer intervjua dig för att anpassa tjänsten efter dina behov:

    • Vilken tid på morgonen vill du bli uppringd?

    • Om du inte svarar, hur lång tid ska Lena vänta innan hon provar igen?

    • Har du speciella intressen som Lena kan prata med dig om?

    • Vilken/vilka anhöriga ska kontaktas om Lena förstår att du behöver hjälp?

  4. Aktivera med Swish
    När du betalar med Swish efter den kostnadsfria perioden startar abonnemanget (instruktion skickas per SMS och e-post).

  5. Avsluta när du vill
    Du kan när som helst säga upp ditt abonnemang genom att sluta betala för kommande period.

O

Inställningar

Du kan när som helst ändra inställningar genom att berätta detta för Lena vid det dagliga telefonsamtalet, eller via inloggning på vår hemsida.

bottom of page